Masz pytania, wątpliwości,
chcesz dowiedzieć się więcej?
Zadzwoń!
tel.: +48 535 001 345


REJS PO MORZU BAŁTYCKIM - BA1

"Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego, czego nie zrobiłeś, niż tego, co zrobiłeś. Więc odwiąż liny, opuść bezpieczną przystań. Złap w żagle pomyślne wiatry. Podróżuj, śnij, odkrywaj."

Mark Twain

REJS PO MORZU BAŁTYCKIM BA1

rejs_morski_zalew_kuronski_

ODKRYWAMY ZALEW KUROŃSKI NA LITWIE

Mamy przyjemność zaprosić Cię na niewątpliwie urokliwy akwen mało znanego żeglarzom  Zalewu Kurońskiego. Dla tych co nie wiedzą, Zalew Kuroński został wpisany na listę UNESCO jako światowe dziedzictwo przyrody i kultury. Czas tutaj biegnie swoim odrębnym torem, z dala od wielkich aglomeracji, portów przeładunkowych i zatłoczonych marin. Miejscowi osadnicy od pokoleń żyją z połowu ryb, a od niedawna również i z turystyki. Od lat miejscem tym zachwycają się również malarze i pisarze. Delta Niemna, którą również zamierzamy odwiedzić, jest jednym z dziewiczych jeszcze regionów Europy, porównywalnym z Camarque w południowej Francji. Zamieszkuje go wiele rzadkich gatunków ptaków, a rozciągająca się na wiele kilometrów piaszczysta mierzeja już dawno zabrana by była przez morze gdyby nie sosny sprowadzone specjalnie z Danii, które swymi korzeniami zatrzymały piasek i wodę deszczową. Pożegluj w to miejsce póki jeszcze istnieje ...

ODKRYWAMY ZALEW KUROŃSKI NA LITWIE

Mamy przyjemność zaprosić Cię na niewątpliwie urokliwy akwen mało znanego żeglarzom  Zalewu Kurońskiego. Dla tych co nie wiedzą, Zalew Kuroński został wpisany na listę UNESCO jako światowe dziedzictwo przyrody i kultury. Czas tutaj biegnie swoim odrębnym torem, z dala od wielkich aglomeracji, portów przeładunkowych i zatłoczonych marin. Miejscowi osadnicy od pokoleń żyją z połowu ryb, a od niedawna również i z turystyki. Od lat miejscem tym zachwycają się również malarze i pisarze. Delta Niemna, którą również zamierzamy odwiedzić, jest jednym z dziewiczych jeszcze regionów Europy, porównywalnym z Camarque w południowej Francji. Zamieszkuje go wiele rzadkich gatunków ptaków, a rozciągająca się na wiele kilometrów piaszczysta mierzeja już dawno zabrana by była przez morze gdyby nie sosny sprowadzone specjalnie z Danii, które swymi korzeniami zatrzymały piasek i wodę deszczową. Pożegluj w to miejsce póki jeszcze istnieje ...

Symbol BA1
Termin Sobota 2020-05-09  -  Sobota 2020-05-16
Ilość dni 8 dni
Trasa

MAJ 2020

8 DNI BAŁTYCKIEJ PRZYGODY

ODKRYWAMY ZALEW KUROŃSKI NA LITWIE 

Gdańsk

Kłajpeda - Nida - Judokrante - MinijaHel 

 Gdańsk

Jacht GIBSEA422
Kapitan kpt. Konrad Wierzbicki
Rodzaj rejsu stażowo-szkoleniowy
Szkolenie podstawowe
Staż staż morski na stopnie PZŻ, 70-100
Wyżywienie pełne, posiłki przygotowuje załoga
Transport własny
Cena 1200 PLN plus 400 PLN do kasy jachtowej na wyżywienie,opłaty portowe,paliwo.   
Miejsca Brak wolnych miejsc

 

jacht_sp

Gib Sea 422 to konstrukcja renomowanej francuskiej stoczni GIBERT MARINE. Jachty stoczni Gibert Marine są cenione przez żeglarzy całego świata za ich profesjonalne i bardzo solidne wykonanie. Gib Sea 422 jest bardzo udaną konstrukcją łączącą przestrzeń i komfort z bardzo solidnym wykonaniem i dobrze dobranym wyposażeniem. Jest to jednostka zaprojektowana do rejsów pełnomorskich, a rodzaj oraz jakość wyposażenia zapewniają załodze zarówno komfort, jak i bezpieczeństwo. Wymiary jachtu blisko 13m x 4m pozwalają komfortowo żeglować 9 osobowej załodze i bez problemu pomieścić całe niezbędne wyposażenie na rejs. Ponadto jacht jest wyposażony w nowy silnik VW MARINE 55KM.

 

DŁUGOŚĆ:               12,60 m 

SZEROKOŚĆ:            3,95 m

ZANURZENIE:           1,60m -długi balast

KABINY:                  4 dwuosobowe

SILNIK:                   VW MARINE 55 KM

WYPORNOŚĆ:          9600 kg

OŻAGLOWANIE:        94,0 m2

BANDERA:                POLSKA

 gibsea422wntrze

 

WYPOSAŻENIE:

  • chłodziarka
  • kuchenka z piekarnikiem
  • ogrzewanie 230V 
  • 2 łazienki z prysznicem i ciepłą wodą
  • radio cd mp3 
  • autopilot 
  • ster strumieniowy
  • 2 x chartplotter raymarine z gps
  • radar Raymarine
  • radio Raymarine UKF z DSC
  • generator wiatrowy
  • Inverter 230V 
  • odbiornik AIS Raymarine
  • panele solarne
  • nowa Genua
  • radiopława EPIRB
  • grot rolowany do masztu
  • pneumatyczna tratwa ratunkowa na 10 osób ze zwalniakiem hydrostatycznym
  • koła ratunkowe 2szt.
  • elektryczna winda kotwiczna
  • spinaker
  • mapy morskie Bałtyku i Morza Północnego
  • locje żeglarskie

gibsea422_

 

 gibsea422wnetrze2

gibsea422-lazienka-kambuz

 

gibsea422_table

 

gibsea422-koja_dziobowa

 

gibsea422-koja-rufowa

 

dsc_0898

 

dsc01683

 

Gib Sea 422 to konstrukcja renomowanej francuskiej stoczni GIBERT MARINE. Jachty stoczni Gibert Marine są cenione przez żeglarzy całego świata za ich profesjonalne i bardzo solidne wykonanie. Gib Sea 422 jest bardzo udaną konstrukcją łączącą przestrzeń i komfort z bardzo solidnym wykonaniem i dobrze dobranym wyposażeniem. Jest to jednostka zaprojektowana do rejsów pełnomorskich, a rodzaj oraz jakość wyposażenia zapewniają załodze zarówno komfort, jak i bezpieczeństwo. Wymiary jachtu blisko 13m x 4m pozwalają komfortowo żeglować 9 osobowej załodze i bez problemu pomieścić całe niezbędne wyposażenie na rejs. Ponadto jacht jest wyposażony w nowy silnik VW MARINE 55KM.

 

DŁUGOŚĆ:               12,60 m 

SZEROKOŚĆ:            3,95 m

ZANURZENIE:           1,60m -długi balast

KABINY:                  4 dwuosobowe

SILNIK:                   VW MARINE 55 KM

WYPORNOŚĆ:          9600 kg

OŻAGLOWANIE:        94,0 m2

BANDERA:                POLSKA

 

 

WYPOSAŻENIE:

  • chłodziarka
  • kuchenka z piekarnikiem
  • ogrzewanie 230V 
  • 2 łazienki z prysznicem i ciepłą wodą
  • radio cd mp3 
  • autopilot 
  • ster strumieniowy
  • 2 x chartplotter raymarine z gps
  • radar Raymarine
  • radio Raymarine UKF z DSC
  • generator wiatrowy
  • Inverter 230V 
  • odbiornik AIS Raymarine
  • panele solarne
  • nowa Genua
  • radiopława EPIRB
  • grot rolowany do masztu
  • pneumatyczna tratwa ratunkowa na 10 osób ze zwalniakiem hydrostatycznym
  • koła ratunkowe 2szt.
  • elektryczna winda kotwiczna
  • spinaker
  • mapy morskie Bałtyku i Morza Północnego
  • locje żeglarskie

 

 

 

 

 

 

 

konradw_1024

KAPITAN:

Kpt. Konrad Wierzbicki. Kto trafił tutaj pewnie zdołał już przeczytać co nieco w zakładce „o nas". Więcej od siebie mogę dodać tylko tyle, że staram się, by rejsy morskie przeze mnie prowadzone były przede wszystkim bezpieczne, gdyż tylko wtedy możemy czerpać z nich prawdziwą radość. Żeglując zawodowo zostawiłem za rufą 60 tysięcy mil morskich, gdzie dla przykładu obwód ziemi to 21 tysięcy mil morskich. Mając to doświadczenie jestem świadomy tego, że nie wolno lekceważyć sił natury w związku z czym, na każdym rejsie przypominam o stosowaniu zasad Dobrej Praktyki Morskiej. Jestem wychowany na morzach Bałtyckim i Północnym. To one przez lata dały mi prawdziwą szkołę życia, którą teraz chciałbym podzielić się z Wami.  Jako instruktor żeglarstwa PZŻ, z miłą chęcią dzielę się swoją wiedzą i doświadczeniem z każdym, kto o to zapyta. Zapraszam serdecznie na nasz pokład :)

 

 

 

 

 

 

ZAUFALI NAM/OPINIE 
opinie_sailpol_1024

KAPITAN:

Kpt. Konrad Wierzbicki. Kto trafił tutaj pewnie zdołał już przeczytać co nieco w zakładce „o nas". Więcej od siebie mogę dodać tylko tyle, że staram się, by rejsy morskie przeze mnie prowadzone były przede wszystkim bezpieczne, gdyż tylko wtedy możemy czerpać z nich prawdziwą radość. Żeglując zawodowo zostawiłem za rufą 60 tysięcy mil morskich, gdzie dla przykładu obwód ziemi to 21 tysięcy mil morskich. Mając to doświadczenie jestem świadomy tego, że nie wolno lekceważyć sił natury w związku z czym, na każdym rejsie przypominam o stosowaniu zasad Dobrej Praktyki Morskiej. Jestem wychowany na morzach Bałtyckim i Północnym. To one przez lata dały mi prawdziwą szkołę życia, którą teraz chciałbym podzielić się z Wami.  Jako instruktor żeglarstwa PZŻ, z miłą chęcią dzielę się swoją wiedzą i doświadczeniem z każdym, kto o to zapyta. Zapraszam serdecznie na nasz pokład :)

 

 

 

 

 

 

ZAUFALI NAM/OPINIE 

Na planowanie trasy rejsu morskiego ma wpływ wiele czynników (np. warunki pogodowe, kondycja załogi), dlatego jestono jednym z ważniejszych elementów żeglarskiego rzemiosła z którym powinniście się czym prędzej zapoznać.

Pamiętajcie, że zawsze bierzemy pod uwagę Wasze sugestie

i staramy się elastycznie dostosować trasę rejsu do Waszych chęci.

W dniu zaokrętowania kapitan przedstawi Wam aktualne warunki pogodowe na kilka pierwszych dni rejsu. Następnie we wspólnej rozmowie z nim podejmiecie decyzję o najodpowiedniejszej i najbezpieczniejszej trasie dla Waszego rejsu. Zwróccie uwagę, że plan i chęci mogą zostać zweryfikowane przez warunki pogodowe, a na to nie mamy wpływu i jeśli tylko względy bezpieczeństwa będą tego wymagały, trasa rejsu może zostać zmieniona przez kapitana. Wszyscy bowiem chcemy żeglować i poznawać nowe miejsca, najważniejsze jednak, by bezpiecznie wrócić do portu !

PROPONOWANA TRASA TWOJEGO REJSU:

Gdańsk - Kłajpeda - Nida - Judokrante - Minija - Hel - Gdańsk

rejs_morski_zalew_kuroski_litwa_
Na planowanie trasy rejsu morskiego ma wpływ wiele czynników (np. warunki pogodowe, kondycja załogi), dlatego jestono jednym z ważniejszych elementów żeglarskiego rzemiosła z którym powinniście się czym prędzej zapoznać.

Pamiętajcie, że zawsze bierzemy pod uwagę Wasze sugestie

i staramy się elastycznie dostosować trasę rejsu do Waszych chęci.

W dniu zaokrętowania kapitan przedstawi Wam aktualne warunki pogodowe na kilka pierwszych dni rejsu. Następnie we wspólnej rozmowie z nim podejmiecie decyzję o najodpowiedniejszej i najbezpieczniejszej trasie dla Waszego rejsu. Zwróccie uwagę, że plan i chęci mogą zostać zweryfikowane przez warunki pogodowe, a na to nie mamy wpływu i jeśli tylko względy bezpieczeństwa będą tego wymagały, trasa rejsu może zostać zmieniona przez kapitana. Wszyscy bowiem chcemy żeglować i poznawać nowe miejsca, najważniejsze jednak, by bezpiecznie wrócić do portu !

PROPONOWANA TRASA TWOJEGO REJSU:

Gdańsk - Kłajpeda - Nida - Judokrante - Minija - Hel - Gdańsk



KŁAJPEDA

rejs_litwa_sailpol_2

 

Kłajpeda to główny port Litwy. Miasto leży nad Bałtykiem w części kraju zwanej Małą Litwą, która obejmuje zachodnie wybrzeże od ujścia Niemna do granicy z Łotwą. Jest to region ciekawy ze względu na różnorodność wpływów kultórowych i bogatą historię. Przez centrum miasta przepływa rzeka Dane. Pozostałe miejscowości Mierzei Kurońskiej są przede wszystkim atrakcyjne jako kurorty nadmorskie. Zalicza się do nich: Juodkrante - najstarszą osadę, której mieszkańcy trudnili się pozyskiwaniem bursztynu i gdzie znajduje się tzw. Góra Czarownic - miejsce pogańskiego kultu dawnych ludów bałtyckich, Połąga - dawna własność rodu Tyszkiewiczów, obecnie kurort słynący z Muzeum Bursztynu i dziewiętnastowiecznego Ogrodu Botanicznego, a także Pervalka oraz Preila - spokojne osady rybackie, pozwalające turystom odetchnąć po trudach zwiedzania Mierzei.

JUDOKRANTE

judokrante_wzgrze_wiedzm

Niezwykłość tego miejsca polega na tym, że ciągnie się ono na przestrzeni 2 km wzdłuż Zatoki Kurońskiej. Zieleń, kwiaty, rozciągnięte sieci rybackie oraz ciekawe pomniki są wyjątkową ozdobą nabrzeża. Spacer po nim jest niekończącą się przyjemnością. O bogactwie przyrodniczym tego miejsca świadczy także występowanie kormoranów i czarnych bocianów. Będąc w Juodkrante nie możemy ominąć Wzgórza Wiedźm. Niesamowita wędrówka po parku o powierzchni 48 m2, w którym zostało umieszczone około 80 drewnianych rzeźb śmiesznych wiedźm. Jest to idealne miejsce dla tych, którzy lubią mieć ciekawe i oryginalne fotografie z wakacji.

MINIJA

minija-

Minija (rejon szyłokarczemski) to serce Delty Niemna. Trafia się do niej północną odnogą Niemna - Atamatą. Dzięki krajobrazowi wieś nazywana jest „Litewską Wenecją“. Nazwę wsi w źródłach pisanych odnotowuje się od XV wieku. Pochodzi ona od rzeki, dzielącej wieś na dwie części. Wieś była ciągle zalewana, dlatego mieszkańcy chowani byli na cmentarzu w Ventė. Napisy nagrobne świadczą o tym, że pierwotnie wieś zwano Mine Niemcy - znani z trudności onomatopeicznych nazywali ją Minge. W XIX wieku było tu 76 domów, zamieszkiwanych przez 400 osób. Na początku XX wieku — ponad 100 domów. Przed wybuchem drugiej wojny światowej pozostało zaledwie 28 zagród.

NIDA

nida-

 

Nida jest jedną z czterech osad tworzących miejscowość wypoczynkową o nazwie Neringa. Osady te mają charakter dawnych wiosek rybackich. Nida jest miejscowością z której w pamięci pozostają przede wszystkim czerwone dachy niebieskich domków. Miasteczko jest bardzo przytulne i czyste, a kąpielisko w Nidzie otrzymało europejską Niebieską Flagę jako jedno z najczystszych w Europie.

KŁAJPEDA

 

Kłajpeda to główny port Litwy. Miasto leży nad Bałtykiem w części kraju zwanej Małą Litwą, która obejmuje zachodnie wybrzeże od ujścia Niemna do granicy z Łotwą. Jest to region ciekawy ze względu na różnorodność wpływów kultórowych i bogatą historię. Przez centrum miasta przepływa rzeka Dane. Pozostałe miejscowości Mierzei Kurońskiej są przede wszystkim atrakcyjne jako kurorty nadmorskie. Zalicza się do nich: Juodkrante - najstarszą osadę, której mieszkańcy trudnili się pozyskiwaniem bursztynu i gdzie znajduje się tzw. Góra Czarownic - miejsce pogańskiego kultu dawnych ludów bałtyckich, Połąga - dawna własność rodu Tyszkiewiczów, obecnie kurort słynący z Muzeum Bursztynu i dziewiętnastowiecznego Ogrodu Botanicznego, a także Pervalka oraz Preila - spokojne osady rybackie, pozwalające turystom odetchnąć po trudach zwiedzania Mierzei.

JUDOKRANTE

Niezwykłość tego miejsca polega na tym, że ciągnie się ono na przestrzeni 2 km wzdłuż Zatoki Kurońskiej. Zieleń, kwiaty, rozciągnięte sieci rybackie oraz ciekawe pomniki są wyjątkową ozdobą nabrzeża. Spacer po nim jest niekończącą się przyjemnością. O bogactwie przyrodniczym tego miejsca świadczy także występowanie kormoranów i czarnych bocianów. Będąc w Juodkrante nie możemy ominąć Wzgórza Wiedźm. Niesamowita wędrówka po parku o powierzchni 48 m2, w którym zostało umieszczone około 80 drewnianych rzeźb śmiesznych wiedźm. Jest to idealne miejsce dla tych, którzy lubią mieć ciekawe i oryginalne fotografie z wakacji.

MINIJA

Minija (rejon szyłokarczemski) to serce Delty Niemna. Trafia się do niej północną odnogą Niemna - Atamatą. Dzięki krajobrazowi wieś nazywana jest „Litewską Wenecją“. Nazwę wsi w źródłach pisanych odnotowuje się od XV wieku. Pochodzi ona od rzeki, dzielącej wieś na dwie części. Wieś była ciągle zalewana, dlatego mieszkańcy chowani byli na cmentarzu w Ventė. Napisy nagrobne świadczą o tym, że pierwotnie wieś zwano Mine Niemcy - znani z trudności onomatopeicznych nazywali ją Minge. W XIX wieku było tu 76 domów, zamieszkiwanych przez 400 osób. Na początku XX wieku — ponad 100 domów. Przed wybuchem drugiej wojny światowej pozostało zaledwie 28 zagród.

NIDA

 

Nida jest jedną z czterech osad tworzących miejscowość wypoczynkową o nazwie Neringa. Osady te mają charakter dawnych wiosek rybackich. Nida jest miejscowością z której w pamięci pozostają przede wszystkim czerwone dachy niebieskich domków. Miasteczko jest bardzo przytulne i czyste, a kąpielisko w Nidzie otrzymało europejską Niebieską Flagę jako jedno z najczystszych w Europie.

Poniżej stworzona przez nas na podstawie bałtyckich doświadczeń lista rzeczy przydatnych lub niezbędnych na jachcie w tym rejsie. Nie traktujcie jej jednak jak wyroczni, ale wykorzystajcie ją jako przed wyjazdowy pomocnik :-)

Ważna informacja: Pakujemy się w plecak lub torbę (może być worek żeglarski) – aby zajmowała jak najmniej miejsca po rozpakowaniu i zwinięciu.
Walizki są wykluczone z powodu ograniczonego miejsca na jachcie !!!

 

ODZIEŻ i RZECZY OSOBISTE:

  • - kurtka chroniąca przed deszczem, chłodem i wiatrem. Nie musi być to sztormiak !!! : )
  • - polar
  • - bluza
  • - czapka
  • - wygodne spodnie dresowe lub polarowe, które lubicie
  • - krótkie spodenki
  • - podkoszulki
  • - bielizna
  • - skarpetki
  • - czapka z daszkiem (przeciwsłoneczna)
  • - okulary przeciwsłoneczne
  • - piżama
  • - obuwie na miękkiej podeszwie ! - trzymające nogę
  • - klapki pod prysznic
  • - ręczniki, polecamy szybkoschnące z mikrofibry (zajmują mało miejsca w torbie)

AKCESORIA:

  • - latarka – zwykła lub czołówka
  • - stopery do uszu, dla lepszego snu :-)
  • - ładowarka do telefonu/MP3 - najlepiej na 12V, choć na jachcie mamy zazwyczaj 220V.
  • - kabel USB do aparatu lub czytnik - łatwiej jest się wymienić zdjęciami - mamy laptopa
  • - okulary korekcyjne - szkła kontaktowe będą dużo wygodniejsze.
  • - mały plecak na wędrówki
  • - coś do czytania
  • - przewodniki
  • - płyty CD z muzyką, jacht ma nagłośnienie
  • - aparat fotograficzny lub kamerę
  • - telefon komórkowy z włączonym roamingiem

DOKUMENTY:

  • - dowód osobisty
  • - patent i książeczkę żeglarską, jeśli posiadasz (nieobowiązkowe)
  • - karty kredytowe i płatnicze, w Europie przy wypłatach z bankomatów kurs przeliczeniowy jest dość korzystny, w związku z czym nie trzeba brać waluty w gotówce

KOSMETYKI:

  • - przybory do higieny osobistej
  • - pomadka do ust - na wietrze, słońcu i słonej wodzie niezastąpiona w każdych warunkach
  • - kremy do opalania - NIE OLEJKI - i nie w sprayu...
  • - chusteczki do nosa
  • - dezodorant - załoga będzie wdzięczna jeśli to nie będzie spray, lesz sztyft/roll-on.
  • - krem nawilżający
  • - gumy do żucia
  • - stale przyjmowane leki
  • - i przede wszystkim dobry humor :-)

 

Poniżej stworzona przez nas na podstawie bałtyckich doświadczeń lista rzeczy przydatnych lub niezbędnych na jachcie w tym rejsie. Nie traktujcie jej jednak jak wyroczni, ale wykorzystajcie ją jako przed wyjazdowy pomocnik :-)

Ważna informacja: Pakujemy się w plecak lub torbę (może być worek żeglarski) – aby zajmowała jak najmniej miejsca po rozpakowaniu i zwinięciu.
Walizki są wykluczone z powodu ograniczonego miejsca na jachcie !!!

 

ODZIEŻ i RZECZY OSOBISTE:

  • - kurtka chroniąca przed deszczem, chłodem i wiatrem. Nie musi być to sztormiak !!! : )
  • - polar
  • - bluza
  • - czapka
  • - wygodne spodnie dresowe lub polarowe, które lubicie
  • - krótkie spodenki
  • - podkoszulki
  • - bielizna
  • - skarpetki
  • - czapka z daszkiem (przeciwsłoneczna)
  • - okulary przeciwsłoneczne
  • - piżama
  • - obuwie na miękkiej podeszwie ! - trzymające nogę
  • - klapki pod prysznic
  • - ręczniki, polecamy szybkoschnące z mikrofibry (zajmują mało miejsca w torbie)

AKCESORIA:

  • - latarka – zwykła lub czołówka
  • - stopery do uszu, dla lepszego snu :-)
  • - ładowarka do telefonu/MP3 - najlepiej na 12V, choć na jachcie mamy zazwyczaj 220V.
  • - kabel USB do aparatu lub czytnik - łatwiej jest się wymienić zdjęciami - mamy laptopa
  • - okulary korekcyjne - szkła kontaktowe będą dużo wygodniejsze.
  • - mały plecak na wędrówki
  • - coś do czytania
  • - przewodniki
  • - płyty CD z muzyką, jacht ma nagłośnienie
  • - aparat fotograficzny lub kamerę
  • - telefon komórkowy z włączonym roamingiem

DOKUMENTY:

  • - dowód osobisty
  • - patent i książeczkę żeglarską, jeśli posiadasz (nieobowiązkowe)
  • - karty kredytowe i płatnicze, w Europie przy wypłatach z bankomatów kurs przeliczeniowy jest dość korzystny, w związku z czym nie trzeba brać waluty w gotówce

KOSMETYKI:

  • - przybory do higieny osobistej
  • - pomadka do ust - na wietrze, słońcu i słonej wodzie niezastąpiona w każdych warunkach
  • - kremy do opalania - NIE OLEJKI - i nie w sprayu...
  • - chusteczki do nosa
  • - dezodorant - załoga będzie wdzięczna jeśli to nie będzie spray, lesz sztyft/roll-on.
  • - krem nawilżający
  • - gumy do żucia
  • - stale przyjmowane leki
  • - i przede wszystkim dobry humor :-)

 

Cena:   1200 PLN   / 8 dni

Do niej należy doliczyć składkę załogi do kasy jachtowej, z której pokrywane są: wyżywienie, opłaty portowe,  paliwo oraz gaz. Zwykle jest to koszt 50 zł za każdy dzień rejsu i jest rozliczany przez załogę na zakończenie rejsu.

Cena wraz ze składką jachtową zawiera: miejsce na jachcie, prowadzenie jachtu przez uprawnionego kapitana, produkty na pełne i smaczne wyżywienie, opłaty portowe, paliwo, gaz, wodę pitną, ubezpieczenie jachtu, szkolenie żeglarskie.


Zaliczka: 50% płatne przy podpisaniu umowy. Reszta: 50% na 4 tygodnie przed rozpoczęciem rejsu.



Rejs odbędzie się niezależnie od ilości zgłoszonych osób.

Typ rejsu: stażowo-szkoleniowy

Rejs o charakterze stażowo-szkoleniowym, którego celem jest zdobycie doświadczenia w żegludze morskiej, zaliczenie godzin stażowych wymaganych przez PZŻ oraz szkolenie żeglarskie. Każdy Uczestnik rejsu stanowi załogę jachtu i jest zobowiązany do czynnego uczestniczenia we wszystkich pracach na jachcie, w tym do pełnienia wacht nawigacyjnych i kambuzowych.

Od uczestników rejsu nie wymagamy doświadczenia żeglarskiego ani patentów żeglarskich !!!

W trakcie rejsu, dla chętnych, kapitan poprowadzi szkolenie żeglarskie i nawigacyjne. Jest to doskonała okazja do zdobycia nowych wiadomości lub sprawdzenia posiadanej wiedzy w praktyce.

Rejs o charakterze stażowo-szkoleniowym, którego celem jest zdobycie doświadczenia w żegludze morskiej, zaliczenie godzin stażowych wymaganych przez PZŻ oraz szkolenie żeglarskie. Każdy Uczestnik rejsu stanowi załogę jachtu i jest zobowiązany do czynnego uczestniczenia we wszystkich pracach na jachcie, w tym do pełnienia wacht nawigacyjnych i kambuzowych.

Od uczestników rejsu nie wymagamy doświadczenia żeglarskiego ani patentów żeglarskich !!!

W trakcie rejsu, dla chętnych, kapitan poprowadzi szkolenie żeglarskie i nawigacyjne. Jest to doskonała okazja do zdobycia nowych wiadomości lub sprawdzenia posiadanej wiedzy w praktyce.

Staż: staż morski na stopnie PZŻ, 70-100

godz_staz

 

System szkolenia Polskiego Związku Żeglarskiego PZŻ wymaga od kandydatów na wyższe stopnie żeglarskie wykazania się odpowiednim stażem morskim. W tym rejsie można wypływać około 60-80 godzin stażowych. Po rejsie każdy Uczestnik otrzymuje Opinię z Rejsu Morskiego, akceptowaną przez PZŻ oraz wpis do książeczki żeglarskiej. Ilość godzin stażowych uzyskanych w rejsie jest uzależniona od warunków atmosferycznych i intensywności żeglugi.

 

System szkolenia Polskiego Związku Żeglarskiego PZŻ wymaga od kandydatów na wyższe stopnie żeglarskie wykazania się odpowiednim stażem morskim. W tym rejsie można wypływać około 60-80 godzin stażowych. Po rejsie każdy Uczestnik otrzymuje Opinię z Rejsu Morskiego, akceptowaną przez PZŻ oraz wpis do książeczki żeglarskiej. Ilość godzin stażowych uzyskanych w rejsie jest uzależniona od warunków atmosferycznych i intensywności żeglugi.



Wyżywienie: pełne, posiłki przygotowuje załoga

Ze składki jachtowej zostaną zakupione produkty żywnościowe pozwalające załodze na przygotowanie czterech pełnowartościowych i urozmaiconych posiłków. Załoga podzielona na wachty kambuzowe przygotowuje posiłki dla siebie i współtowarzyszy podróży.

rejs
rejs

Transport: własny

Dojazd i powrót nie są wliczone w cenę rejsu a uczestnicy organizują go we własnym zakresie.

Do Mariny Narodowego Centrum Żeglarstwa AWFiS dojechać można miejskim autobusem linii 111 z pod Dworca Głównego PKP w Gdańsku. Wysiadamy na przystanku "ul. Łęczycka".

Szczegółowy rozkład jazdy autobusów na stronie:
http://www.ztm.gda.pl/rozklady/rozklad-111_20111126-2-2.html

Dla jadących samochodem adres do GPS-u:

Narodowe Centrum Żeglarstwa AWFiS
Gdańsk, ul. Stogi 20a

 


Kliknij aby zobaczyć większą mapę

Dojazd i powrót nie są wliczone w cenę rejsu a uczestnicy organizują go we własnym zakresie.

Do Mariny Narodowego Centrum Żeglarstwa AWFiS dojechać można miejskim autobusem linii 111 z pod Dworca Głównego PKP w Gdańsku. Wysiadamy na przystanku "ul. Łęczycka".

Szczegółowy rozkład jazdy autobusów na stronie:
http://www.ztm.gda.pl/rozklady/rozklad-111_20111126-2-2.html

Dla jadących samochodem adres do GPS-u:

Narodowe Centrum Żeglarstwa AWFiS
Gdańsk, ul. Stogi 20a

 


Kliknij aby zobaczyć większą mapę



Jak zarezerwować miejsce na jachcie ?

Aby zarezerwować miejsce na jachcie/katamaranie należy dokonać zgłoszenia za pośrednictwem poniższego formularza rejestracyjnego Akademii Żeglarstwa SAIL-POL lub w razie problemów z pomocą naszego biura pod numerem telefonu  +48 535-001-345. Wszystkie informacje dotyczące rejsu(umowa na rejs, dane do przelewu) zostaną Państwu przesłane natychmiast po zgłoszeniu. W razie pytań pozostajemy do dyspozycji telefonicznej i e-mailowej.
WAŻNE!
REZERWACJA MIEJSCA NA JACHCIE JEST NIEZOBOWIĄZUJĄCA DO MOMENTU PODPISANIA UMOWY I OPŁACENIA ZALICZKI !


Formularz rezerwacyjny